Hack the school

Escola seleccionada

La nostra escola ha estat seleccionada dins la crida oberta “Hack the School”! Es tracta de la primera crida oberta del projecte Educació Demà de la fundació Jaume Bofill per al redisseny dels espais escolars per millorar l’aprenentatge i la convivència en el centre.

El fet d’haver estat seleccionats comporta:

L’acompanyament d’un expert en arquitectura i disseny amb qui treballar durant tot el projecte.

Formació específica en el procés de canvi metodològic, la presa de decisions i solucions als espais del nostre centre.

Visites a altres escoles i centres educatius que ja han repensat els seus espais per compartir experiències.

Accés a materials vinculats a practiques inspiradores.

Fer xarxa amb altres centres educatius amb projectes similars.

Des de l’escola estem molt contents amb aquesta oportunitat, un pas més en el nostre procés de millora dels espais educatius i adequació a la metodologia de centre que ja havíem iniciat!

Si voleu conèixer més sobre la iniciativa “Hack the School” cliqueu aquest enllaç.